Să-mi faci din toamnă vară



Știam eu de ce nu îmi place toamna, adică e frumoasă cu toate culorile ei, cu toate frunzele și florile ei, dar nopțile sunt mult prea reci și prea lungi, e sezonul îmbrățișărilor dar nu toți au pe cine lua în brațe.
Dar vreau ca începutul toamnei să vină la pachet cu o continuare a povești noastre. Să ne regăsim. Să ne iubim. 

Să ne pierdem în labirinturi adânci ale iubirii. 
Să ne iubim fără limite. 
Să ne iubim toate felurile.
Să ne iubim neîncetat.
Să ne iubim la fel cum august iubea marea.
Toamna mă deprimă, te rog, mai rămâi puţin. Scapă-mă de haosul ce vine, de zile ploioase și insomnii, de frig și de dor.
Și atunci când vei simți că mă transform într-un cub de gheață, tu să-mi încălzești și trupul și sufletul. Să mă iubești întreaga toamnă și tot restul anotimpurilor.



Comentarii

Postări populare