Fosta lui, preocuparea noastră

Te-am urât. Da, recunosc că te-am urât.
Am urât toate lacrimile pentru care te-am considerat vinovată. Am urât fiecare moment în care erai fericită alături de el. Am urât fiecare clipă în care tu îl țineai în brațe pe omul meu.
Te-am urât pentru că m-ai făcut să-l aștept, sperând că se va întoarce la mine, iar el nu venea.
Şi te-am invidiat. Te-am invidiat crezând că ești mai bună și mai frumoasă ca mine, că tu ai ceva ce eu nu am, acel ceva care l-a făcut pe omul meu să fugă în brațele tale. M-am considerat inferioară față de tine. Mi-am pus tot felul de întrebări. Până am înțeles că el căuta, de fapt o fată mai disperată decât mine să facă 
anumite compromisuri, pe care eu nu le aș fi putut face
Și acum știu că nu ești mai bună sau mai rea decât mine. 
Ești doar alta. Diferența dintre noi e că eu îi cunosc și părțile bune, și cele mai puțin bune. Îi cunosc căderile, fricile și fanteziile, pe când tu nu vei ajunge să le descoperi.Acum sigur ești fericită, pentru că te simți aleasa aleselor, dar stai liniștită, o să ai și tu momentele tale de glorie și momentele tale de cădere. 
El acum nu mai e problema mea acum, ci a ta. Pentru că, la fel cum s-a plictisit de mine, se va plictisi și de tine.
Tu trebuie să înţelegi că bărbatii, după ce experimentează toate femeile posibile, mai mult sau mai puţin, se întorc în braţele care le oferă stabilitate. Nu am să-ți dezvălui nimic personal în legătură cu el, sau cu legătura dintre noi. Am să-ți spun doar că "E un baiat extraordinar .. dar pentru altcineva."
Tu bucură-te de el și nu pierde timpul să-mi demonstrezi mie și lumii întregi ce relație minunată aveți.
Bucură-te că astăzi e doar al tău, pentru că mâine sigur nu va mai fi. 

Comentarii

Postări populare