About me


Bunăăă.
Am vrut să fac asta de mult. Și iată-mă acum aici.
Nu știu eu foarte bine cum stă treaba cu blogul, însă voi afla :))
Pentru mine blogul e un fel de jurnal pe coli virtuale. Blogul meu va fi de fapt, o colecție de gânduri, idei, sentimente, trăiri, și mici aberații.
Acesta va fi spațiul în care orice îmi este permis.
Nu sunt genul care se pricepe cu dulcegăriile, și nici nu intenționez să scriu chestii siropoase. Sunt un om simplu, un om cu bune și cu mai puțin bune. Am și calități și defecte, de care sunt conștientă.

  • Apreciez sinceritatea.
  • Deseori nu mă pot abține și spun lucrurilor pe nume, asumându-mi riscul de a mă face neplăcută în fața unora. Nu-ți convine ceva? Pleacă. 
  • Urăsc minciuna, egoismul, gelozia, invidia, negativismul, reproșurile, agresivitatea, aroganța, vulgaritatea, exagerarea, prostul gust.
  • Sunt o perfecționistă, și țin până și la cele mai mici și neînsemnate detalii.
  • Îmi place să dorm. Deși dorm foarte puțin, sau deloc :))
  • I m not a fan of Facebook!
  • Iubesc cafeauaa! Și urăsc ceaiul.
  • Sunt prea orgolioasă.
  • Uneori am atât de muuuultă energie încât încep să vorbesc mult, neîncetat (spre disperarea celor din jurul meu). 
  • Sunt nehotărâtă, când vine vorba de decizii. Sunt mereu imprevizibilă.
  • Urăsc pisicile (nu mă judecați).
  • Uneori intru în sesiuni de râs :))
  • Iubesc culoarea negru și filmele horror. 
  • Sunt ''rasistă'', doar pentru că urăsc țiganii. 
  • Nu mă uit deloc la televizor.
  • Ador apusul! 
  • Ma supăr repede, dar îmi trece la fel de repede.
  • Urăsc iarna. 
  • Nu cred în prietenii.
  • Sunt critică, dar încerc să mă tratez :))
  • Îmi place să fiu originală , urăsc efectul de turmă :))
  • Iubesc marea.
  • Am o mulțime de cicatrici, asta pentru că am fost un copil foarte cuminte.
  • Am o imaginație foarte bogată :))
  • Urăsc ploaia.
  • Uneori gândesc cu inima :))
  • Mă atașez foarte repede de persoanele din jurul meu.
Viața mea e o dezordine totală, deci la fel va fi și blogul meu. Asta sunt eu, o multitudine de trăiri și încerc să fiu cea mai bună versiune a mea.

Așadar, let's do it!
Atenție ! provoc dependentă. Kisses!

Comentarii

Postări populare