Dacă...

Dragul meu, dacă vreodată vei ajunge să te întrebi dacă e cazul să pleci sau să rămâi…alege să pleci! 
Dacă vreodată te vei gândi că locul tău nu mai este lângă mine, nu rămâne din niciun fel de motiv!
Dacă vreodată va apărea de nicăieri o “ea” care îți va sta ascunsă în minte, scutește-mă de un chin, și pleacă!
Dacă vreodată nu vei mai simți să mă săruți pe frunte și să-mi spui ''te iubesc'', nu o mai face!
Așadar, dragul meu, dacă vreodată îți vei dori sau vei simți să pleci, fă-o! Vreau doar să văd cum te îndrepți spre fericire! Vreau să fiu sigură că nu te întorci pentru că din momentul în care ai plecat te asigur că va începe și drumul meu spre ceva care să fie “al meu”, impropriu spus! Pentru că bărbatul meu nu se va întoarce de nicăieri, pentru că bărbatul meu nu va pleca!
Lasă-mă să îți spun că te las să mă lași fără tine atâta timp cât prezența mea nu are niciun efect!

Comentarii

Postări populare