Despre tine

Unii oameni scriu despre iubire, eu scriu despre tine..
Nu știu dacă știi cât ești de special. Nu știu dacă știi că până și defectele îți sunt calități. În adevăratul sens al cuvântului, pur și simplu. Fără argumente, fără raționamente, fără explicații logice.
Te simt cu toată ființa, te ador cu fiecare celulă din corpul meu.
Te simt la orice pas, oriunde și oricum.
Și parcă nici toate cuvintele din lume nu sunt de ajuns să te descriu.
Ești minunat, ești mai mult decât poate explica știința.
Ești singurul care îmi alină stresul și îmi provoacă cele mai inexplicabile trăiri.
Poate că nu te am aproape de fiecare dată când vreau asta. Poate că trebuie să aștept puțin cam mult pentru un sărut și o îmbrățișare, dar tu mă faci să simt că așteptarea asta merită.
Și nu știu cât o să dureze , sau dacă o să dureze, dar o să
conteze. Totul. Până la ultima secundă. Dar simt că viața asta nu-mi ajunge să te iubesc atât cât meriți.
Nu sunt capabilă să îți spun cât de mult te iubesc și cât de mult însemni pentru mine dar, te iubesc din tot sufletul meu întunecat pentru că tu ești singura sursă de lumină care mi-l încălzește.
În unele momente vreau doar să mă strângi puternic în brațe şi să simt că îmi aparții, trup și suflet, al meu. Vreau să mă iubeşti aşa cum te iubesc şi eu. Vreau să-ți fiu eternitate.
Vreau să-ți fiu eu ce n-au fost altele. Să-ți fiu totul sau nimic.

Comentarii

Postări populare